24.03.2012

Shrimp cocktail

Dziwna nazwa dla lakieru Sephory nr 71. Nijak nie przypomina mi krewetek, ponieważ jest bardziej różowo- kolarowy, krewetki natomiast kojarzą mi się z odcieniem łososiowym ;]


Całość zatopiona jest w srebrnych drobinkach. W buteleczce prezentuje się obłędnie, na paznokciach ten efekt już trochę mniej mi się podoba.



Sam lakier nakłada się bardzo dobrze. Mimo tego, że buteleczka jest mała, pędzelek w środku jest hojnie owłosiony i łatwo nim rozprowadzić lakier przy dwóch maźnięciach. Przypuszczam, że przy dłuższych paznokciach też nie będzie problemu, szczególnie że wystarczy jedna warstwa dla całkowitego krycia. Co do jakości jak zawsze się nie wypowiem, bo używam base coatów, top coatów i wysuszaczy :)


Co myślicie?

24 komentarze

  1. ciekawy kolorek :D ja mam tylko jeden lakier z sephory ten sygnowany kolorem pawiego oka , ale dla mnie lakiery z sephory jezeli chodzi o cene sa za drogie poza tym jakosc na taka cene jest tez kiepska odpryski juz tego samego dnia : /

    OdpowiedzUsuń
  2. W buteleczce wygląda ślicznie, ale na paznokciach tak se :/

    OdpowiedzUsuń
  3. W buteleczce faktycznie bardziej bajerancko wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor mi się nawet podoba, ale te srebrne drobinki jakoś nie bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kolor niezły, choć w buteleczce prezentuje się jakby był bardziej srebrny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglada super i na paznokciach moim zdaniem przypomina kolor krewetek.. Cudny. Chyba sie wybiore do tej sephory, poki jest promocja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem nazwa jest całkiem trafiona, mi tam przypomina nieobrane krewetki, całkiem fajny odcień:)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne są takie ze srebrnym otuleniem

    OdpowiedzUsuń
  10. A mnie się bardzo podoba! Ja się pytam czemu nie widziałam go w mojej sephorze? :(

    OdpowiedzUsuń
  11. W buteleczce wygląda o wiele lepiej niż na paznokciach, a szkoda...

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy tylko ja mam ten problem, że nie wyświetlają mi się u Ciebie polskie znaki? :D Śmiesznie to wygląda, jak mam co chwilę przerwę w słowach :) Co do lakieru - w buteleczce ładny, ale na paznokciach już niekoniecznie...

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor spoko ;) Akurat co do tych lakierów mam tylko takie zastrzeżenie, że koszmarnie farbuja skórę przy zmywaniu.

    OdpowiedzUsuń
  14. nie przepadam za takim wykończeniem lakieru, w buteleczce rzeczywiście ciekawiej wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie mój kolor. Nie zły, ale wolę inne odcienie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. @kallineczka-Ty pierwsza zgłaszasz mi taki problem, więc chyba tak.

    OdpowiedzUsuń
  17. Mi sie podoba :) Też właśnie mam coś podobnego na paznokciach :D

    OdpowiedzUsuń
  18. dziwny ten lakierek, ale ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Średnio mi się podoba na paznokciach, choć w buteleczce ładnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  20. podoba mi się na czyiś poaznokciach, ja takich nie lubię :) wolę kremowe :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam uraz do lakierów z sephory :) Podobno teraz zmienili formułę i są lepsze niż kiedyś, ale nadal nie mogę sie przałamać..

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolor fajny, ale bez tych drobinek...

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń

Twoje zdanie jest zawsze mile widziane :D

.

JAKO AUTORKA BLOGA NIE WYRAŻAM ZGODY NA KOPIOWANIE, POWIELANIE LUB JAKIEKOLWIEK INNE WYKORZYSTYWANIE W CAŁOŚCI LUB WE FRAGMENTACH TEKSTÓW I ZDJĘĆ Z SERWISU INTERNETOWEGO www.iwetto.com BEZ MOJEJ WIEDZY I ZGODY (PODSTAWA PRAWNA: DZ. U. 94 NR 24 POZ. 83, SPROST.: DZ. U. 94 NR 43 POZ. 170).